Aký bol rok 2020 v Impact Games?

 Jakub Žaludko  

 No Comments

jan07
Rok 2020 bol prvým celým rokom fungovania Impact Games. Mimo sťažené podmienky na spoluprácu s partnermi zapríčinené pandémiou, nám priniesol nové príležitosti, ako aj posilnenie viery v silu a relevantnosť hier vo vzdelávaní. Práve hry sa počas roka tráveného diaľkovým vzdelávaním a home officom čím ďalej tým viac javili ako odpoveď na vyťaženosť učiteľov, demotivovanosť žiakov a únavu rodičov. V našej misii priniesť na slovenský vzdelávací trh balík herného softvéru, ktorý by dokázal odľahčiť prácu

4 spôsoby, ako môže COVID-19 zmeniť vzdelávanie budúcich generácií

 Veronika Golianová  

 Komentáre vypnuté na 4 spôsoby, ako môže COVID-19 zmeniť vzdelávanie budúcich generácií

dec29
Prevzaté z The World Economic Forum Narušenie vzdelávacieho systému spojené s koronavírusom môže pedagógom poskytnúť čas na prehodnotenie fungovania vzdelávacieho sektoru.Technológia vyplnila medzeru vo vzdelávacom systéme a naďalej bude hrať kľúčovú úlohu pri vzdelávaní budúcich generácií.Vo svete, kde sú vedomosti vzdialené iba na jedno kliknutie myši, sa musí zmeniť aj rola pedagóga. Nikdy od druhej svetovej vojny nebolo toľko krajín po celom svete nútených zatvoriť školy a vzdelávacie inštitúcie z rovnakého dôvodu. Hoci vieme, že

Hra ako liek na predpis?

Výskumy na tému videohier a ich negatívneho dopadu na vývoj dieťaťa, sú s nami asi od ich počiatku. Taktiež nie je nič neobvyklé stretávať sa s názormi ľudí, ktorí videohry vnímajú vyslovene negatívne a považujú ich za príčinu zlého zdravotného stavu svojich detí. Často sa skloňujú aj názory označujúce videohry ako jednu z príčin vzniku Poruchy pozornosti sprevádzanou hyperaktivitou, viac známej pod skratkou ADHD (z anglického Attention Deficit Hyperactivity Disorder). Ide o poruchu pozornosti, ktorá

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *